Specjaliści

Karolina Chomik

Pedagog
Konsultacje dla rodziców
Psychoedukacja
Lublin

Pedagożka, mediatorka i trenerka empatycznej komunikacji. Wspiera dorosłych i dzieci w budowaniu relacji opartych na dialogu, zrozumieniu i szacunku. Prowadzi konsultacje i warsztaty dla rodziców; aktywne szkolenia i superwizje dla rad pedagogicznych; grupy wsparcia i mediacje w oparciu o Porozumienie bez Przemocy.

Towarzyszy młodym ludziom w odkrywaniu siebie i budowaniu bliskich, autentycznych więzi. Wspiera rodziny neuroróżnorodne. Na co dzień wybiera odwagę i wrażliwość, tworząc przestrzeń dla edukacji, w której empatia staje się fundamentem wspólnego działania i porozumienia.

Najbliższy wolny termin: 20.06.2024, 14:30
Umów wizytę

Ukończyła studia pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zarządzania oświatą. Porozumienia bez przemocy oraz mediacji uczyła się w Akademii NVC. Jest absolwentką kursu trenerskiego „Rodzicielstwo bliskości dla profesjonalistów” prowadzonego przez Agnieszkę Stein i Gosię Stańczyk oraz Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Ośrodku Intra. Jest również trenerem TUS, a także realizatorem Szkoły dla Rodziców i Wychowawców oraz trenerem i facylitatorem Stosowanej Analizy Potrzeb. Swoją pracę poddaje superwizji.

  • Nie wiesz czym jest autyzm i jak funkcjonuje umysł Twojego dziecka?
  • Czujesz bezradność i frustrację w swoim rodzicielstwie?
  • Chcesz lepiej komunikować się w rodzinie?
  • Chcesz zrozumieć nietypowe zachowania Twojego dziecka?
  • Potrzebujesz praktycznego wsparcia w codziennym funkcjonowaniu z dzieckiem?
  • Chcesz zadbać o potrzeby wszystkich członków rodziny?

Moment otrzymania diagnozy bywa trudny dla całej rodziny. Dlatego zapraszam na spotkanie, by lepiej zrozumieć to, co się dzieje; otrzymać wsparcie i doświadczyć zrozumienia.

Indywidualne zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci z trudnościami emocjonalnymi, niskim poczuciem własnej wartości i deficytami w umiejętnościach społecznych.
Spotkania mają na celu wsparcie w rozwoju emocjonalno-społecznym poprzez naukę rozumienia i regulowania emocji, rozpoznawania swoich potrzeb, budowania pozytywnego obrazu siebie oraz pomoc w rozwijaniu kompetencji społecznych.Cykl zajęć poprzedza konsultacja z rodzicami.